اولین سالگرد خلبان شهید … خانم ها نخوانند … سخنان حجه  الاسلام تاجی بمناسبت روز زن

اولین سالگرد خلبان شهید … خانم ها نخوانند … سخنان حجه الاسلام تاجی بمناسبت روز زن

shahid-p.wwwjpgوبلاگ هنرعابدین در جدیدترین مطلبش اطلاعیه مراسم اولین سالگرد خلبان شهید پورحبیب رو منتشر کرده است .

ان شالله این شهید عزیز ما را فراموش نکند و در ان دنیا شفاعتمان کند به شرطی که ما نیز در این دنیا همواره پاسدار راه و رسمشان باشیم .

مدیر خوش ذوق نقطه نوشت هم در تازه ترین مینیمایلش نوشته است :

نفسم شعر و دمم عشق و تبم دلبری ات
خوش به حال نفس و بازدم ساغری ات

در هوای بازدم دنبال اکسیژن نگرد
دم بجو در دم هوا انگار جور دیگر است

نهاد امامت جمعه چناران در تازه ترین مطلبش سخنان حجه الاسلام تاجی را منتشر کردند :

حجت الاسلام مظفر تاجی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هدفمندی یارانه‌‌ها در کشور به یک خواست عمومی تبدیل شده است چون اقتصاد بیمارایران هرچه جلوترمی رود با تزریق یارانه به بدنه آن نه اینکه شفا نمی گیرد بلکه هر روز بیمارتر و علیل‌تر می‌شود لذا باید با حساسیت و دوراندیشی گام به گام اجرا شود و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی راهی جز سامان دادن یارانه ها نیست.
تاجی با اشاره به پایان ثبت نام جهت اخذ یارانه و همچنین انصراف تعدادزیادی از هموطنان از دریافت یارانه گفت: اولین انتظار مردم این است که این یارانه ها که مبلغ قابل توجهی هم هست جهت خدمات دهی برای جامعه استفاده شود.وی ادامه داد: اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم اولین اولویت ،کمک به درمان وسلامت مردم است که امروزبخش عظیمی ازسرمایه بیماران مخصوصابیماران خاص صرف اموردرمانی می شود.
وی افزود: اولویت بعدی کمک به بخش تولیداست که دراثرفشارتحریمهابسیارآسیب دیدومتاسفانه درمرحله اول طرح هدفمندی که قرار بود بسته های حمایتی به بخش تولید داده شود این امرمحقق نشد.
امام جمعه چناران بیان داشت: اولویت بعدی مساله اشتغال، مسکن وازدواج جوانان است که باید به آن توجه بیشترشود که امروز جامعه و خانواده ها از بیکاری جوانان رنج می برند و در نهایت در سال اقتصاد و فرهنگ، دولت نباید از بخش فرهنگ جامعه غافل باشد.
حجت الاسلام تاجی تاکید کرد: انتظا ربه حق مردم از دولت این است که بخشی ازاین مبلغ برای رشد فرهنگی جامعه اختصاص داده شود.

ایشان همچنین به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا س و روز زن درمراسم جشن بزرگ کوثر در شهر گلمکان فرمودند :  زنان مسلمان ایرانی دردوران مبارزات انقلاب به خوبی وظایف خود را شناختند واز نخستین جرقه های انقلاب پا به پای مردان ایستادند ومبارزه کردند حجهالاسلام تاجی گفت:زنان امروز باید هویت خود را حفظ کرده ویادشان باشد دردورانی که ۳۵ سال از پیروزی انقلاب می گذرد همچنان مقتدرانه پای ارزشهای انقلاب بایستند وبه آنان پایبند باشند . حجهالاسلام تاجی افزودند انقلاب ما یک انقلاب عقیدتی وفرهنگی است که حفاظت از آن تاکنون به خوبی پیش رفته اما ادامه آن با تهدیداتی که صورت می گیرد نیازمند اهتمام بیشتر لست که زنان ومادران انقلابی باید نقش آفرینی کنند .

745

وبلاگ جذاب و خواندنی عرق سرد که توسط مدیری فعال و روحانی مدیریت می شود در تازه ترین پستش موضوعی جذاب را انتخاب کردند که می خوانیم :

“هنر گوش دادن … خانم ها نخوانند ” از وقتی که قرار شد اجتماعی زندگی کنیم همیشه سعی کردیم تو اجتماع برای محبوب بودن خوب حرف بزنیم ولی خیلی از اوقات میبینیم کسایی که خیلی هم خوب حرف میزنن باز هم محبوب دل ها نیستند!
یعنی برای محبوبیت و مقبولیت تو اجتماع ما به چیزی بیشتر از خوب صحبت کردن نیاز داریم و اون خوب گوش دادنه!
گوش دادن خیلی هم سخت تر از صحبت کردنه.
گوش دادن یه سری فاکتور هایی نیاز داره که با وجود اون ها میشه یه شنونده خوب بود!
صبوری ، نشاط، دلسوزی، محبت، درک درست و صحیح، لبخند …
شرط حل مشکلات:
خیلی دیدم که مشکلات جدی دو نفر با صحبت کردن حل میشه، خب وقتی میشه صحبت کرد که طرف مقابل خوب گوش بده
مثلا وقتی زن و شوهری دعواشون میشه یا بحثی دارن فقط به یه شرط حل میشه و اونم اینه که یکی گوش بده، تا یکی از دو طرف گوش خوبی نشه، مشکلی حل نمیشه
میدونستین یکی از مهم ترین خصلت های پیامبر این بود که گوش خوبی بود و هر کس میومد برای صحبت کردن پیامبر خوب گوش میداد و همین باعث میشد که خداوند اخلاق پیامبر روعظیم بدونن و واقعا هم همینه، خیلی از مشکلات مردم رو باهمین گوش دادن حل میکردن.
خیلی وقت ها زن ها فقط نیاز دارن شوهرشون بشینه چند کلمه با هم حرف بزنن همین!
توقع زیادی نیست ولی نمیدونم این زندگی کوفتی و این غرور مسخره مردانه چی داره که باعث میشه مرد نتونه روزی چند دقیقه بشینه و عاشقانه با همسرش حرف بزنه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *