نیم نگاهی به حاشیه های روز عاشورا در متکازین+دانلود

نیم نگاهی به حاشیه های روز عاشورا در متکازین+دانلود

metkazin.ir (78)

از قدیم الایام روز عاشورا آن هم در روستا حال و هوایی خاص داشت و از صفای ویژه ای برخوردار بود .آوردن ذوالجناح و ذوالجناح خوانی مداحان عزیز . اما عاشورای امسال متفاوت از سالهای گذشته گذشت . عدم هماهنگی در مهیا کردن ذوالجناح که واکنش هایی را در بین هم محلی ها داشت . لازم است مسئولین مربوطه علاوه پاسخگو بودن ، راهکاری در پیش گیرند که ان شالله دیگر شاهد این ناهماهنگی ها نباشم .

جهت روشن تر شدن دوفایل برای شما می گذاریم . “در فایل اولی هنگام شروع مداحی ، پیگیر ذوالجناح می شوند که آقای سید محمد حسین هم در قالب پرسشی می گوید رفتند بیاورند .”

“در فایل دوم و و در بین مداحی ، آقای سید اسماعیل محمدی قنداق نمادین علی اصغر ع را به دست گرفته و از مردم برای بیمه کردن خودشان می گوید . و اینکه این پول برای ذوالجناح خوان نیست و کسانی که مایل هستند می توانند به ذوالجناح خوان جداگانه پول بدهند . ”

و همچنان نه خبری از ذوالجناح شد و نه خبری هم از کسی که دنبال ذوالجناح رفته !!!

 

دانلود فایل اول( ذوالجناح کجاست ؟)( بسیار کم حجم )

دانلود فایل دوم ( قنداق علی اصغر ع ) ( حجم کم )

6 نظرات

  1. با سلام
    ظاهرا” بعد از رفتن مردم داخل مسجد نماد ذوالجناح را آوردند که وقتی با عدم حضور مردم مواجه شدند آنرا برگرداندند که البته نشان از بی برنامگی دوستان است.اگر مقدمات کار را شب قبل یا حداقل صبح زود آماده می کردند این بی نظمیها کمتر میشد. انشالله سالهای بعد درست بشه.

  2. با سلام دوباره
    اگر میشد مثل وب متکازینیها تمام فعالان مجازی متکازینی رو تحت پوشش و اطلاع رسانی قرار می دادید خوب بود .به امید شکوفایی هر چه بیشتر تمام سایتها و وبهای متکازینی خصوصا” شما سید بزرگوار

    1. سردبیر

      سلام و رحمه الله .
      ان شالله بزودی عملی می شود . البته از متکازینی های عزیز خواهشمندم در عرصه وب فعالتر باشند . اگر سری به این چند ده وبلاگی که متکازینی ها دارند بزنید مشاهده می کنید که حدود چندتایی فعال هستند .
      از نظرات شما بسیار ممنونیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *